Saaaaturday night!

Jahapp då sitter man här o dricker kaffe..:) denna dag har bestått av jobb vakna strax efter 06.00 då klockan ringt. gick då in i duschen för att piggna till o styrde därefter upp mig för att glida till jobbet. Väl på jobbet va de relativt lugnt helger e folk så mycket trevligare inte alls lika stressade sen självklart helger brukar folk oftast vara på gott humör :).
Efter jobbet begav jag mig hem för att lägga mig en stund i solariet och mycket riktigt gjorde jag de, härlig halvtimme i värmen =)
Blev även en tonfisk sallad till middag efter det och nu sitter ja här i väntan på att börja göra mig iordning men tänkte få i mig lite kaffe o rätt dos av party musik så man piggnar till ännu mer =)

Hoppas alla får en trevlig lördakväll för ja hoppas min blir bra iaf! behövs känns det som.

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0