Så var man inne på sista arbetsdagen...

Jahapp rääättt skönt må ja säga me 2 dagars ledigt nu=) känns behövande.

Gårdagen va hel ok, först jobbet sen var jag o mötte mallan för att äta en god sallad på pizzerian i viksjö en tonfisksallad blev de och god var den.=)

efter de tog vi oss en promenad och satte oss i den så kallade grodparken satt där rätt länge i solskymtet mys mys o prata om allt, kändes skönt. :)

hahahaha en kul händelse, vad impulsiv man kan va ibland.. hur som helst på väg mot pizzerian efter mamma släppt av mig vid centrum får ja syn på en person som ja tydligen i de tillfället var heeeelt hundra på att de var min farmor, haha japp o vad mycke riktigt gör jag då? ja ropar Faaaaaaaaaaarmor... o så kommer ja på mgi själv att fan de är nog inte hon o de fick ja snabbt ett besked om när hon vände sig om haha medan ja låtsades som ingenting o fortsatte gå i riktigt till pizzerian men haha rätt kul var de. =)

Efter jag varit med malin så blev det en tripp till Mattias chillade lite lätt.:)

men nu ska aj ut i receptionen!!


Chau chau!

även dagens horoskop ser ut att va bra. men som sagt stämmer de?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0