Lördag = Hemmakväll

Efter en dags arbete dåra så satt man hemma vid datan o njuter av att den är så braaa! Papii har nämligen styrt upp så allt e nytt o så mycket bättre o nu har ja ännu mer plats för min kära musik o de kan ju inte bli mycket bättre =)

Vad har man gjort senaste dagarna då?. i Torsdags var ju Mallans o Dannes skiva de va helt klart en lyckad skiva gav lite minnen från min skiva som inträffade för ett år sen och som även var på samma klubb som deras. Minnesvärd kväll det där, vilket jag hoppas det var för Mallan o Danne också.:)

Fredagen (dvs igår) låg ja i sängen halva dagen i armarna på mattias när han begav sig hem gjorde jag inte mycket tog det väldigt lugnt me tanke på att de blev till att gå upp tidigt idag pga att jag skulle jobba. Blir så fel med dagarna när man var ledig tors & fred och lötsligt jobba lörda haha glömmer helt bort vilken dag jag är inne på, kan vara för ja börjar bli lite seg i huvudet.

Funderar på om ja ska lägga mig o kolla klart på filmen jag och em började kolla på ikväll, att bara se en halv film är ingen höjdare. Mitt andra alternativ för denna hemmakväll blir till att lyssna igenom lite musik ja fått hem...låter inte helt fel i mina öron:)

Hoppas ni alla har en roligare kväll än min iaf, för så kul ären inte haha.!

.Love.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0