Kundtjänst.

Då var man "Äntligen" tillbaka i kundtjänsten. haha ja va säger man ne men lite skönt är de, tröttnat på att ligga hemma och spec nu när huvudet är upp o nedvänt...det är ju dessutom så tråkigt väder ute vilket gör de ännu mer meningslösare att sitta hemma o stirra.

Idag ska jag roa mig med mallan, äta o umgås typ prata vi om igår iaf hoppas de förslaget ligger kvar :) för i mina öron lät de välbehövande, men sorry mallan dina pannkakor får la vänta ett tag får inte äta nå mjölkprodukter för tillfället och i pannkakor innehåller de ja en hel del mjölk. Ska till läkaren på onsdag o leka nåldyna för ett tag ska ta blodprover 1 gång var 15:onde minut  under en timme och mellan där ska jag dricka nån laktoslösning låter iinte så gott. =/. Konstigt nog hoppas ja på att de är de som har varit problemet, att jag är laktosintolerant för då har jag ju svar på varför jag haft så ont i magen jämt och även varför jag mått illa fram och tillbaka, hemskt är de.

hur som helst nu ska ja fortsätta prata i 45 min till sen ska ja glida mot lunchrummet då ja ska äta kinamat (wokade grillade grönsaker med ris o cashewnötter) lr hur de nu stavas. Gott är de iaf :)

Btw får även veta idag om hur min tjänst blir om jag får stanna ett tag till eller om de e sista dagen på freda?..

Chauu...


Kommentarer
Mallan

Förslaget ligger kvar :)
Vi får helt enkelt styra upp nån annan mat.. Hajjar inte varför du inte testat mina latokstabletter inan när vi käkat pannkakor hehe !
Hur som haver så väntar jag på dig my love...
puss puss!

2007-05-28 @ 14:21:52
URL: http://www.hernandez.blogg.se
Sara

Hoppas de gick bra på intervjun =D Lovie

2007-05-28 @ 17:04:40
URL: http://saragomez.blog.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0