Smile Its Friday.

Dagarna bara flyter iväg.. och inte ett shiet händer i stort sett..:(
I onsdags kom mamma och pappa hem men träffade de första gången igår eftersom ja hade somnat innan de kom hem och de var mys att träffa de,bruuuna jäklarna. haha. Var även iväg på en manikyr av naglarna igår blev väl nöjd men ska nog styra upp en annan färg på lacket men de får bli senare.=) Sovsällskap hade ja också i mitt iskalla rum måste fan styra upp värmen inge vidare och sova i de kalla rummet, definitivt inte helt själv.=/

rätt kul i vanliga fall på fredagar brukar man va mer åt YES de e helg!!! hahaha men nej nej inte idag.. bara för ja ska jobba imorn med. just i denna stund ångrara ja lite att ja tacka jaa... men de e pengarna som lockar där faktiskt. Blir till och se vad min fredakväll kommer bjuda på vet att jag ska få tacos till middag sen blir de väl en hemmakväll :S, får ta igen de imorn kanske.

men nu ska ja en sväng till pressbyrån under min lediga stund här och handla nåt gott att tugga på..:)

säger de en gång till. vibes46.com deras webbradiooo förgyller dagen på jobbet.!


Stor Kram//Zandriii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0