Måndag och Illamående!

Ere nåt jag hatar är det att må illa, de e en riktigt obehaglig känsla. sjukt trött idag också men bara lite mer än en timme kvar sen ska ja bege mig för att fixa naglarna igen så de blir bra visserligen e de fortfarande bra men känns alltid som bäst när de e nygjorda :) Efter de blir de nog en tur hem till Em, har inte träffat den kvinnan på mer än en vecka och så lång tid brukar det inte gå emellan våra träffar.

Helgen bestod av oändligt festande kändes de som vakna på lördagen runt 2 gick in i duschen o började styra upp mig själv på nytt. laaaagom trött var ja iaf. :)

Idag kommer min moster o kusin från luleå ner också så imorn får ja träffa de också de kommer hem till oss på middag, de ska bli mys! så denna vecka e väl på ett sätt bra jobbar dessutom bara 3 dagar ska på Konferans torsda och freda..haha sånt som händer.

men men nu ere tid för sista telefon passet för idag vilket ja typ ser fram emot för i receptionen var de så sjukt mycket folk. påfrestande stundvis. kanske tar ett parti spindelharpan. haha.

Mad Mad Love// Zandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0