Ingen Rubrik.

Jahaapp då var de måndag på nytt och idag åker moster o kusin tillbaka till Luleå. Men väldigt kul att träffa de igen.=)
Förra veckan gick väldigt snabbt kanske för ja bara jobbade 3 dagar tillbringade torsdagen och fredagen på Lidingö på konferans väldigt trevligt må ja säga. Endel party på kvällen så man var lagom trött dagen efter, men då kom de en bra föreläsare och livade upp stämningen lite. En transvestit som föreläste om fördomar och normer kan man väl säga riktigt bra var det iaf, tjusigt kvinnoklädd :D
Fredags kvällen gjorde ja inte ett shiet tillbringade den hemma i soffan med mamma o pappa somnade vid 11 :S
vaknade på lördagen lika trött som när ja la mig men hur som klädde på mig och gick ner för att träna, efter de blev de en tur i solariet. =). Mormor, moster och Elias kom även på besök myspys. kvällen avslutades med Sangria som inte var alltför god meen trevligt sällskap o mariocart blev de hahaha.

Min söndag bestod av en enda lång promenad genom hela stan, Roy o jag hade bestämt oss för att åka till stan för att promenera o försöka hitta nå trevligt fik men varenda fik på kungsholmen var stängt så vi hamnade tillslut i centralen där de faktiskt blev Mc´donalds haha av alla ställen men men det var trevligt iaf gled runt o kolla i roliga affärer och skratta bara.

och nu sitter jag här och ska fortsätta denna dag sovandes lär de väl bli. blir shopping på mat med mami sen ladda upp inför veckan då de e borta de flyger redan på onsda tiden går så snabbt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0