....

Hallooooow!!
Nu e det vår och bara de gör mig på lite bättre humör, Till och med mina nya vårskor fick göra sitt idag hoho=)

Jaha vad har jag gjort denna vecka då?I Måndags blev de en sväng på stan men hitta bara lite små saker som e "bra o ha" typ i Tisdags åkte jag hem till Malin efter jobbet och fick äta hennes goda pannkakor riktigt goda må ja säga. Både Onsdags och idag Torsdag har jag övningskört o shajses vad kul de är körkortet e numera på G känns det som!! Kanske kan bli en o annan roadtrip i sommar om man har tur haha. Imorn blire till att gå ut o äta efter jobbet med 2 arbetskollegor och vi har då alltid lika trevligt tillsammans =)

nu erre endast 3 timmar arbetstid kvar sen ska ja en snabbis förbi en väskaffär där ja såg en tjusig väska under friskvårdstimmen imorse  såå får la se om de blir nå köp eller ej :)

Té time nu!

Pussss!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0