En vecka senare...



Nuu har de exakt gått en vecka sedan mamii och papii reste iväg, tiden går allt bra snabbt de kommer hem redan ikväll. Visserligen ska de bli rätt skönt att ha de på hemmaplan igen blir så sjukt tyst när de inte är hemma, förutom musiken som spelas från mitt rum och min brorsas rum haha. Pratade med de på msn och webbcam i förrgår. De är världsklass mina föräldrar!

Vad har man gjort under veckan då?.. jadu fikat med vännerna, blev utgång också, Middag med mormor,shoppat, umgåtts med härligt folk, Solat och färgat håret. så kan man väl sammanfatta de...självklart jobb under dagarna. 
Imorn blir de till att gå och göra manikyr på naglarna för hon som gör naglarna e bortrest så de får blir en manikyr där emellan för att de ite ska se allt för sjabbiga ut :P haha.

Såg prison break igår också och ja blir liiika tokig varje gång de slutar, 2 episoder kvar på denna säsong sen väntas en helt ny säsong när ska de sluta egentligen? haha. 

ne nu ska ja hämta en kopp kaffe medan ja har en stunds ledighet. vill bara säga BIG UP till webbradio asså så jäkla bra haha.

Beyonce feat Sasha - Beautiful Liar


LOVE YOU and u know it! !// Zandriii




Kommentarer
Anonym

mm jag vet .. att du älskar mig

2007-03-21 @ 18:31:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0