USCH!

Usch usch uuuuusch,, kom precis tillbaka till jobbet efter ett antal spenderade timmar på Vårdcentralen där ja tömt mig själv på blod och druckigt nån varm äcklig sockerlösning lr vad hon kallade det. Så inom denna vecka hoppas jag då få svar på vad de är för fel på min stackars mage. =(. Hoppas nästan att de är för jag är laktosintollerant och inte nåt annat creepy. Nu är jag bara allmänt illamående trött och borde va mer hungrig än va jag är med tanke på att ja inte ätiti sen middag igår (just för testerna skulle tas på fastande mage) men nu mår ja på tok för illa för att få i mig mat så väntar med lunch en timme till...

Gårdagen va rätt ok. Dog av skratt åt pappa som var allmänt flummig, Blev en promenad med mamma vilket va superskönt när man väl kom ut innan hade ja mitt vanliga problem om vaad ja skulle ta på mig..men halååå skulle ju bara ut o motionera!! ja vet rätt löjligt men men allmänt tvång ja har typ =S vet inte.
Sen va de väl både bra och jobbiga diskussioner som ja hamna i. SUCK! orkar inte med folk längre, folk kan vara så vidriga rent ut sagt! jag klarar mig utan de!!

nu ska ja in i telefonen och fortsätta "lära upp" en sommarjobbare!. hu hu

Peace ooout.!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0