tja tja tja

Just nu ere telefontider..rätt skönt när ja e seg som jag är nuu vill jobba ute när de e fint väder som idag.
Kom tillbaka från lunchen för en stund sen ja o en kollega va på "Asian Station" och handlade wook till lunch och jag säger då de muuuums va gott de va!! =)

idag ska jag åka och fixa naglarna efter jobbet och idag ska jag nog testa på fransk manikyr tror ja, hade tänkt göra de innan Magaluf eftersom bad o sol sliter på nagellacket vilket inte blir snyggt i längden haha petig som man e :) men tänkte kan väl lika gärna göra de nu ser fräscht ut också =) efter de vet ja inte vad jag är kapabel till att göra blir väl till att åka hem bara och hitta på nåt :)

btw inget fel på min lever eller sköldkörtel lr vad läkarna kallar de för tummen upp för de.. nu väntar ja bara på allergisvaren som ja kaanske till o med måste ta ännu fler pover för eller andra prover för min stackars mage...tänk vad man ska behöva stå ut med. !!

snart ska jag slå en signal till min lilla mallan o se va hon pysslar med har 7 min kvar i telefonen bara :)

Love love// Zandriii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0