Tisdagslyx!!

Precis vad man måste unna sig med jämna mellanrum för att fylla ut vardagen=).

Efter jobbet ska jag och kollegan röra oss till söder för att äta en GOD då menar jag mycket god ceasarsallad och till de blir det dricka vin. Vädret ser ut att hålla i sig så det blir nog på uteserveringen vi hamnar. Lovely lovely...

den här dagen har gått rätt segt känns som ja jobbat 10 timmar redan fast de har man ju då inte gjort.. konstigt va.
Gårdagen fick jag inte alls se skymten av min lilltjej Sara..Hon blev kvar på jobbet ett par timmar längre än planerat får hugga tag i henne nästa gång, ;) så jag hamnade hos Roy kollade in hans nya butik nu när det är klart och oh yes ibland vill man va kille fan när man ser va stiliga kläder det finns.. men hur som helst trevligt att träffa han igen längesen sist nu och som sagt ja har ju alltid kul med den människan. Sen tog vi sällskap till tåget och sen styrde ja upp en god tonfisksallad till middag, kunde ju inte bli mycket bättre =).

Nu ska jag in i telefonen igen för att snart bege mig ut till receptionen :)

Ha en trevlig dag allihopa!!

Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0