Tävlingstider...

Just nu sitter min kollega och jag båda i telefonen haha för att underlätta detta telefonpass så har vi bestämt oss för att ha en liten tävling, hon skrev upp ett antal påstående och händelser vi rätt ofta hamnar i så när jag väl får den frågan eller liknande ska jag bockat av den sen när vårt pass är slut ser vi vem som bockat av flest haha...tänk vad man kan roa sig med till och med under arbetstid gäller bara att vara lite påhittig =)

Idag beger jag mig ut till mina nära o kära för att spendera midsommar med de i skärgårn hos mormor. Ska bli riktigt mysigt att få umgås med de och även mina små kusiner som bara är för gulliga de grabbarna. Skulle egenligen kanske spelat biljard och tagit en shoppingtur idag me tanke på att de är ju trotts allt löning men de blev ändrade planer så ja åker redan ikväll...=)

Idag är jag på bättre humör än igår kväll efter min och pappas diskussion. så jävla frustrerad var ja de där körkortet som ja bara mååste ha att de ska va så förbannat svårt att komma till skott med de? känns ju ännu jobbigare när nån bara hackar på en så där och tjatar hur motiverad blir man då? Men som sagt idag känns de bättre för nu har ja iaf en tid till teoriprovet. När tänker ja inte avslöja ;)

Hur som helst nu ska ja tävla vidare :)

Adios!! // C-vitamin



Kommentarer
Anonym

<3

2007-06-22 @ 02:49:54
Sara

hjärtat! det är två semestrar till! ska du inte emd till urf? PUSS!

2007-06-23 @ 16:28:28
URL: http://saragomez.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0