Solig onsdag

Tror ja behöver en kopp kaffe just nu för att vakna till haha har man inget o göra blir man ju desto tröttare och de här är typ de dagarna som de varit överdrivet lugnt annars finns de oftast nånting man kan pyssla med.

Hur som helst den här dagen spenderar jag nog med Em åker antagligen dit efter ja slutat och ska jobba till 6 idag också =/ visserligen bara 1,5 timme längre men de känns som mycket längre haha...

Imorn ere sista arbetsdagen för denna vecka vilket känns väldigt skönt sen så är det midsommar och vad jag ska göra då är jag rätt delad om har inte riktigt bestämt mig ännu.. va ska ni göra?.. ska nog slå en signal till mormor o se va hon pysslar med nu.

Later!!

Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0