Skämta inte att ja är utråkad!

De finns en gräns... den har jag passerat för längesen jag är så sjukt utråkad att de bara kryper i kroppen på mig de blir nog snart till att ta en promenad eller typ gå ner o träna för att bli av med lite energi!  usch usch!!

Igår fick jag iaf komma utanför husväggarna blev en tripp till Jakobsberg på först en shoppingtur och sedan var jag och fixade naglarna (Nöjd som vanligt). Mina inköp igår blev väl 2 klänningar och ett par skor.. pumpsliknande och sen ett par nya örhängen..sånt man aldrig kan få för mycket utav! Så denna gång spendera ja pengarna på användbara saker och inte alkohol som bara finns för kvällen haha rätt hemskt egentligen när man tänker efter vilka pengar man lägger ut på en utekväll medan jag skulle kunna ha flera roliga shoppingturer för pengarna istället. Kvällen tillbringade jag i min ensamhet, kollade på en film själv och åt popcorn själv! patetiskt kändes de. Holliday blev de som jag kollade på riktigt bra film förutom att jag är så trött på allt som har med kärlek att göra för vart jag än kollar känns de som folk håller i handen, kramar eller står och pussas! inge vidare.

Men jag fick avreagera mig lite igår stackars mallan som får höra på allt ja slänger ur mig men hon är underbar.

Imorn ska jag och mami på en inspelning av nå amerikanskt prog "Identity" heter de ska sitta i en studio i stort sett hela daen men de kan nog bli rätt kul får vi hoppas på därför blir nog min kväll idag lika lugn som igår = hemmaplan och kurera sig själv.

Big up till Mr.Gillis Reggaepropaganda vol.2 - Den e schysst måste jag säga och isabel(Syster sol) hennes röst går inte att neka att den e riktigt stabil, jag är inte missnöjd iaf!

Nu ska jag röra mig mot köket och göra iornding en kopp Té med honung!!

Chauu....


Kommentarer
Sara

Älskar dig gumman!

2007-06-04 @ 00:24:56
URL: http://saragomez.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0