oj oj oj...

de blev ett glas...de blev ett till glas.. de blev ett till och haha ja de blev ett antal glas vin och även en god strawberry daquri om de stavas så:P men ni hajjar haha salladen var som vanligt super god. Jag och min kollega satt på 54 på söder på deras uteservering i solen och lyxa till de lite kan man väl säga efter att ha sett notan haha men de var himmla trevligt. Trevligt sällskap fick vi också efter ett tag hoho =D. Men gårdagen satte sina spår för idag är ja sjukligt seg skönt att ja slutar lite tidigare idag. =)...Man blir väl lite segare nu också med tanke på att de är så grått och tråkigt väder slash regn :(

Idag blir de nog övningsköra lite och den turen blir nog över till min moster och lillkusin för en fika och sedan för att kolla upp vart min kusins dagis ligger för ja ska antagligen hämta honom där och vara barnvakt ett tag wihoo..=)

men men nu ska jag göra lite nytta..haha

Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0