.Massa soool.

Kom precis in efter att ha stått ute i solen med 2 kollegor... vaaarmt och skönt man blir ju inte direkt motiverad till att va inne och jobba direkt usch o fy!

Igår blev de lite shopping, solning, övningskörning och även en tripp till farmor efter de kom ja hem och färgade håret så nu e de lite mörkare igen, jag är nöjd! =)

Idag jobbar ja över så får se vad jag är kapabel till senare knappt sovit nåt inatt heller, tror helt ärligt jag har minskat mina sömntimmar dubbelt me andra ord istället för 8 tim så ere typ 4 tim...de suger rätt mkt me tanke på att man e så fruktansvärt trött på morronen. Men ska motionera lite senare o försöka trötta ut mig på de viset så kanske man somnar i hyffsat bra tid!

Om bara 2 dagar tar de närmsta vännerna studenten.. härligt värre för de, de kommer bli en dag de sällan glömmer! =) hoppas ja får se de med ett jäätte smajl då de lämnar dörrarna ut=)

nu ska jag ut till den tropiska värmen i receptionen. usch o blää rena bakterie flodan asså men ska bara stå där en timme så ja klarar mig väl skulle jag tro har ju precis varit sjuk och ja hoppas de dröjer lääänge innan ja blir sjuk igen!

Ha en fin dag i solen allihopa!


Kommentarer
Sara

A d e äckligt varmt! men hajjaru magaluffis elr?=D hihi.. see u at suturday love!

2007-06-07 @ 22:58:39
URL: http://saragomez.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0