.Lycka.

Min gårdag kunde inte bli mycket bättre..efter jobbet traska ja mig mot min kusins dagis...de kunde antingen gå skitbra att hämta honom eller så kunde de gå åt helvette om han skulle börja sätta sig på tvären meeen den där ungen tokgulli som han e gav han mig ett först försiktigt smajl o sen ett större och började gå mot mig och tog tag i min hand samtidigt som han krama om mig så de kunde inte gå mycket bättre. Vi hämtade hans saker inne på dagiset och så gick vi hem och vi lekte massvis och skrattade en deeel mycket. Så de var superkul. Han grät när ja gick de är ju som kniven i hjärtat och se de där krokodiltårarna komma=(.

Just nu sitter jag och ahr precis påbörjat min sista arbetsdag för den här veckan och ja bara känner hur jobbig den här dagen kommer bli då ja kollat på schemat men men man får ta sig igenom de som med allt annat skit som är.

Ikväll hoppas jag att ja får spendera kvällen me nå vänner känns som de va längesen hehe blir väl så när man jobbar o hamnar utanför de annars vanliga livet. Deprimerande.

Men tonight i wanna dance and just have fun. Låt de ske.

21 dagar kvar till Magaluffii..23 dagar tills man e 20 och fortf snorunge.

.Trevlig Helg.

Zandra.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0