Lite halv sliten...

Lagom seeg efter denna ständigt alkoliserade helgen..

Begav mig ut till landet i Torsdags med min moster,hennes kille och min kusin till resten av ligan som befann sig där ute. 5 min efter vi kommit dit står jag med en gin och tonic i handen precis som vi alla gör så vi dricker o har oss vindrickande och gin och tonic kan inte bli fel. Somnade rätt sent men vakna desto tidigare av de små krabaterna som börja tjoaa o ha sig så vid 08.00 på midsommarafton vakna ja till liv. Dagen spendera vi mesta tiden till att styra upp en midsommarstång grabbarna såga och hade sig medan jag styrde upp kransarna vilket gick okej haha. Precis som midsommarafton ska vara satt vi och nubba åt god mat skratta drack mer och åt ännu mer. Lyckad midsommar med lyckat väder inte en enda regndroppe kom fast när jag vakna dagen efter hade det tydligen regnat massa ute så de var inge vidare fint väder då. Egentligen skulle vi stannat tills idag dåra men eftersom vädret inte var så lockande åkte vi hem.

Kom hem och var lagom irriterad pga vi inte hade NÅGON ström i huset så det fanns nada jag kunde göra, så jag satt och läste körkortsteori och var på skitdåligt humör rent ut sagt pga massa smågrejer som dyker upp i mina tankar hela tiden. Snälla mamma hade försökt med de mesta för att rycka upp mig, vi var iväg en sväng och handlade och jag hittade lite små saker och ett fint badlakan ja ska ha me mig till Magaluffiiii =D men men hur som helst när vi kom hem igen var jag på dåligt humör igen och allmänt trött på allt.

Sitter på sängen och läser och det knackar på dörren, där kommer mamma in med ett leende och tar fram en converse ryggsäck hon köpt till mig som jag kollat in ett tag. Den e såååå tjusig hon tyckte jag behövdes pigga upp lite, det var egentligen en födelsedagspresent ja skulle få innan vi åker. Jag älskar min mamma!

Jag hade egentligen bestämt mig för att va hemma igår och bara bry mig om mig själv göra hårinpackning måla naglar med nytt nagellack och lite sådant men så sluta de inte, jag hann med lite av ego prylarna men satt och pratade med Anibal och han skulle iväg till en kompis och frågade om jag ville haka på så bestämde mig för att dra mig dit, även en del av grabbarna var där kul och träffa de igen de blev en kväll med öl,sprit och khalua lr hur de nu stavas haha hade en soft kväll däckade väl vid 08.45 imorse HAHAHA..

Hela den här helgen kommer nog göra att jag sover riktigt gott gör jag inte de är det verkligen nåt fel..Och imorn hoppas jag att de har svar på mina allergitester och att jag slipper pumpas på mer blod :(.

Ska se vad motti gör nu!

Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0