.illamående.

Vaaaarför de?... finns lite olika alternativ till varför men efter min dag igår på uteserveringen med en kollega så haha ja förståeligt. "vi ska bara ta ett glas vin" det hela slutade i 3 Glas vin och en jättegod ceasars sallad (tror de stavas så?) hur som helst de var trevligt i solen vi hamnade på 54:an på söder lovely lovely och hon servitrisen var typ överdrivet trevlig, eller så var hon bara trevlig bara att man e van men servitörer som inte är lika pigga haha vad vet jag. Efter vi suttit där ett tag begav vi oss vidare till "Gröne jägarn -min del av söder" hahaha och drack nå öl där och spelade jack vegas. Riktigt trevligt. Somnade rätt bra igår men berodde väl mkt på alkoholen tragiskt va?

Nu sitter jag iaf på jobbet kom precis tillbaka från 7-eleven var och handlade en dricka "Minute Maid" helt ok dryck :)
Idag blire nog en lugn dag skulle jag tro. Ska nog sätta mig ute sen och läsa lite teori kan vara funktionellt vi får se hur vädret håller sig nu är det iaf varmt överallt. Såå skönt att man är ledig imorn igen kunna få ligga i solen en stund förhoppningsvis. Ska nog färga håret  också haha appropå ingenting, känner mig rätt vimmsig i huvet som kanske märks även här?

Back to work. Byee!!


Kommentarer
Sara

magaluf soon baby soon!

2007-06-06 @ 14:00:09
URL: http://saragomez.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0