Grått...

Läget just nu utanför alla dessa fönster jag är omringad av är grått..lagom kul hehe.
Men än sålänge har dagen gått relativt snabbt vilket är skönt ska hem och städa rummet sen hade jag tänkt, blev lite inspererad utav Sara som var duktig och gjorde en storstädning av sitt rum. Vet även attt hon slutar jobbet kl 5 idag så tänkte att jag skulle fånga upp henne där efter eftersom de är precis efter jag slutat :)


Annars har ja inte så mkt mer att tillägga för allt är ju som de de går upp och det går ned.


David Gueatta - Love Is Gone


Kommentarer
Sara

Synd att jag slutade så sent. Hade vart nice och glida lite med dig ju!
Höres imorgon bitti love!
Puss!

2007-06-25 @ 22:16:27
URL: http://saragomez.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0