Friday night..

Ja e en zombie... ja lägger mig i sängen strax efter 10 meeeen när somnar ja? kollade på klockan senast 01.16...sen när ja somna de vettefan trött var jag iaf.. och precis när iaf vad jag tror höll på och somna ringer Max runt 12 lr va hon va haha jag var inte så värst social mot honom =) sorry dude! :)
Så mina "Valerina natt" som mamma köpte till mgi för att ja skulle somna lättare o få tillbaka min vanliga rytm funkade kanske inte så bra dessvärre... Nääär ska jag få sova normalt???

Igår iaf var jag arg efter ja slutat kl 6 så gick jag mot pendeln o tänkte ta 10 över 6 men nej nej mitt tåg var inte på plats förräns vid 7 så va inte hemma förrän strax efter halv 8 =( där försvann min kväll jag som hade planerat att gå lite men hann iaf med en solning och att se CSI.

Vad denna freda kväll bjuder på de har jag iinte en aning om imorn går ju mallan o danne ut så de lär väl va ganska upptagna såhär kvällen före med att ordna allt, jag har iaf bestämt mig för att ta en sväng på stan efter jobbet måste handla skavsårsplåster eftersom mina hälar åter igen blivit förstörda, ja kommer väl aldri mer kunna ha "finskor" eftersom ja jämt för skavsår *Suck* sen kanske man hittar nåt annat kul man vet aldri..jahapp ne nu ska jag ut till receptionen och se om de händer nåt kul där!

Later! Bye...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0