.Dembooooow...!!

Relativt sliten från den här helgen!!!...

Fredagen blev det först jobb som vanligt sen rörde ja mig hem för att göra mig iordning för att bege mig hem till mallan där hon och jojjo befann sig, så vi satt o drack vin skratta och pratade om haha ja massa saker och hade de riktigt trevligt som vanligt. Våra planer för kvällen var att åka till söder för att gå på ett ställe "Kingston" så vi gick ned till stationen mallan och jag medan jojjo cyklade i förväg för att hinna lämna sin cykel där nere vid stationen. Precis när vi kommer upp på perrongen så lämnar tåget stationen SUCK för de så vi fick vänta en halvtimme på nästa tåg och stackars Em fick sitta och vänta på oss i barkarby.. haha hur som helst vi hoppa av vid södra station för att leta oss fram till stället och de tog sin tid men inte så konstigt eftersom de va vid Hornstull de låg.. ahaha så begav vi oss in på de stället vi trodde var rätt iaf men tjena de va tokig Drum and bass musik som spelades så vi frågade bartendern om de bara va sån musik o han nickade tror nog att alla vi kände en stor suck för de.
 
Men haha snäll som han var ledde han oss igenom deras kök o gångar in till klubben brevid där de va sköönaste musiken bara hip hop, reggaeton och reggae kunde inte bli bättre så då log vi alla igen! vi drack o drack men dansade desto mer =D. Efterfest blev de hos Dj:n som var en vän till mallan efter ett tag börja vi alla segna till och bestämde oss för att röra oss hemåt vilket vi gjorde vi anlände hem till Em allihopa strax efter 6 lagom fnittriga och väldigt tjejjiga haha men sjukt mys!! sen vakna man av Ems mobil vars alarm ringde en gång i timmen med start från kl 9 typ vi gick väl upp från sängen strax efter 10 alla smått snurriga i huvudet!!

Så min lördag var jag helt förstörd och visste att jag skulle till Hagsätra vid 6 tiden för att möta min kollega och käka på deras kvarterskrog och jag var inge vidare sugen på alkohol men en cider till maten blev de haha. Efter vi käkat begav vi oss hem till henne för att dricka lite vin och hälsa på alla hennes hundar inklusive hennes valp som inte e mer än en vecka.. Chihuahua som e sååå liten mer samma size som en hamster än en hund just nu! Hade jag haft tid hade jag fan skaffat en sån hund för de e otroligt söta allihopa hon har!. Vi hade iaf tok mysigt pratade kollade på bilder drack vin på balkongen i solen.. vid 10 tiden tog vi en taxi in mot söder för att möta upp hennes brorsa och lite annats folk så vi hamnade på "södermalm ett ställe" riktigt schysst hak vi satt under värmelampor på uteservering i deras soffor och drack vin för att sen bege oss in o dansa dansa dansa! jag hade verkligen så kul sjukt sköna människor. så vid halv 5 imorse stapplade jag min in genom min dörr för att lägga mig kunde man bli mer trött än vad jag var? NOPE!! Men min helg har varit den bästa på vääldigt länge!! Mina brudar och allt annat härligt folk är de bästa för mig nu..massvis med kärlek!!


Hoppas alla har haft en superhelg precis som jag ;o)...DEMBOOOW!! Låten har verkligen fastnat i mitt huvud! minnen från fredagen!



Kommentarer
mallan

Hahah dembow dembow dembow :D Bästa!!
Work it grrl haha ..
Du kanske ska köpa en ny handuk till michel föresten haha?
Älskar dig (L)!

2007-06-17 @ 17:38:43
URL: http://www.hernandez.blogg.se
mallan

Hahah dembow dembow dembow :D Bästa!!
Work it grrl haha ..
Du kanske ska köpa en ny handuk till michel föresten haha?
Älskar dig (L)!

2007-06-17 @ 17:38:51
URL: http://www.hernandez.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0