Blåmärken..

Senaste tiden har jag av nån anledning skaffat mig ett ex antal blåmärken på mina ben och nåt enstaka på armen varför har jag som sagt ingen aning om men och andra sidan är jag väldigt känslig för de får lätt blåmärken.

Men igår när ja vakna hade jag världens värk i mina ben och det var säkerligen för jag hade gått i högre skor och spänt benen mer än vad man gör annars men så upptäcler ja ett till blåmärke i knävecket men kan inte komma på hur jag fått de..?? efter ett tag fram emot kvällen så kommer ja på de och börjar seriöst tokskratta för mig själv haha för i lördas när vi va ute jag och min kollega så när vi var på dansgolvet som var proppat med folk bland annat flera nära o kära till henne så tar en av grabbarna tag i mina vader och lyfter upp mig och sätter mig på hans ena axel haha och där satt jag seriöst 2 meter upp i luften helt chockad på dansgolvet dock med ett stort smajl för vi hade så kul hahaha...

vilken helg som sagt =)

nu ere enbart chill på jobbe wohooo



Kommentarer
Max

jag visste inte att du hade blogg :) kul

2007-06-18 @ 18:45:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0