Barnvakt...

Igår slutade jag som sagt lite tidigare så ja begav mig hem för att sola. Efter de när jag väl fått i mig lite mat åkte jag och mamma till min moster för att kolla vart min kusins dagis låg eftersom ja ska hämta han därifrån idag.
Vi får seeee om han följer med mig eller säger sin fina replik "Mamma kan" haha killen är 2,5 år och helt lovely.
Igår när vi var där klättra o hängde han på mig sen när vi väl skulle åka hem jag och mamma ville han inte släppa taget. När han väl kommit innanför dörrarna hemma börjar mamma o jag gå mot bilen och efter ett tag hör jag nån som skrattar haha jag kollar bakåt och där kommer han springandes med min moster jagandes efter haha shajses va han e gullig så han grät när vi åkte barn e to die for asså speciellt mina 2 små kusiner.

Förhoppningsvis blir han glad när ja kommer idag får locka han med nåt annars haha vad de nu kan vara =P...
Så denna dag kommer bestå av att leka med en 2,5 åring haha kommer sluta me att ja blir som barn på nytt =)

om 3 minuter ska jag in i telefonen så nu ere tid att avsluta.

Jag vill ha HELG!!


Krams// Zandrii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0