.Bakis som aaaldri förr.

Just nu : Jäättevarmt i mitt rum, jag äter en isglass (eftersom ja ska hålla mig borta från mjölkprodukter), Lyssnar på musik, är BAKIS = hemsk känsla.

Det blev en hejdundrans dag igår jag han med att vara jäättestressad o svimfärdig, jätteglad, arg och riktigt ledsen. Jag kallar de en riktig jävla känslo dag. Saker blev bara för mycket.

Men nu har folket tagit STUDENTEN!! och jag hoppas alla hade en riktigt dag bra/kväll/natt för de hade iaf jag kan man väl säga mer eller mindre.

Bara att idag har jag typ varit helt handlingsförlamad legat i sängen hela dagen och huvudet har snurrat massvis så man skulle kunna tro att jag suttit i en karusell ett par timmar, riktigt jobbigt att vara bakis må ja säga, tror inte jag tål alkohol eller nåt länge eller så blev de bara helt enkelt för mycket igår !

Helt underbart med denna sol som har varit och tråkigt att klaga men ja döör i mitt rum haha!!

Godnatt folk!


Kommentarer
mallan

Haha bääästa dagen och tack som fan för att jag fick tillbringa min student med dig:)
Betyde så mkt att alla var där,bästa dagen i hela mitt liv.. vilken känsla!
äsch att du blev bakis va det värt,haha jag vart inte ens bakis vilket är ett UNDER eftersom jag drack säkert liter me alkohol haha..
ÄLSKAR DIG!
PUSS!

2007-06-11 @ 11:22:33
URL: http://www.hernandez.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0