Ännu en vecka har passerat..

Sitter på jobbet och de är relativt slappt med tanke på att min brud som ja håller på o lära upp inför sommarn sitter i telefonen så just nu sitter ja i närheten så ja kan svara på frågor om hon skulle undra nåt men än sålänge rullar de på bra så får lite tid över till att läsa mail och skriva i bloggen :)

Den här veckan har gått snabbt även ja inte gjort något speciellt mest varit för mig själv vilket har varit lika bra med tanke på mitt fina humör sitter mer i väntan på att få besked från vårdcentralen som inte hört av sig angående mina prover ja tog i tisdags! morr börjar tappa tålamodet men hon sa att de förmodligen skulle ringa idag freda så får va uthållig med de.

Ikväll ska jag hem till mallan och dricka vin och ha allmänt kul hoppas ja vilket de brukar sluta med också :)

Och morrondagen ska jag först spendera på mammas jobb och sola lite sen senare ska jag bege mig hem till min kollega så ska vi äta o dricka vin sen blir de party a la zandra o petra haha..:) brukar sluta som toppkvällar =)
så ska ja få se alla hennes chihuahua hundar 3 vuxna o en nyfödd små gullefjun asså haha =D söndagen blir väl till att inte göra nånting.

Jag vill göra nåt annorlunda nu börjar nämligen krypa i min kropp har typ inte orken att vänta till 20 juli då vi beger oss till Magaluf (Hanna Sara Nora Amos och Jag )...vilken 20 års dag de kommer bli för min del sen den 22a Juli =)

men nej nu ska jag läsa vidare i teoriboken o se om nåt fastnar!!

Hasta la vistaaa!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0