.Vart är frukten?.

Sitter här småhungri och har snart lunch. Vi fick ingen frukt idag vi har nämligen en kille som kommer och lämnar frukt Måndagar och Onsdagar men idag verkar han ha tagit sovmorron haha va vet ja=)

Gårdagen kände ja mig nästan lika arg som dagen innan flög många svordomar från min mun igår men de är sånt som händer. Åkte till jakobsberg efter jobbet där mamma plcoka upp mig för att vi skulle åka o handla, så nu har ja inhandlat sånna saker som schampo/balsam,duschcreme,solcreme,solstift,läppglans.bodylotion och sminkbortagning. Resten av inhandladet tar jag nästa vecka eller i helgen fann inge mer av de ja behövde där vi var. Väl hemma städa jag i garderoben och även resten av rummet så lite duktig var jag.=)

Idag blir de till lite tidsfördriv här på jobbet sen ikväll glider jag över till hanna för att socialicera lite där med folk. Alltid trevligt.

Igår kväll fick en person mig att få ett par tårar i ögonen, Jag älskar henne så otroligt mycket! Tack för allt positivt du säger till mig!
.Malin.

Nu ska jag sitta i telefonen i 1 timme och 15 min till sen har ja en liten break innan nästa pass.

Later!

.Kärlek. // C-vitamin




Kommentarer
Malin

Hehe söt <3 !
Jag är nöjd bara du tar del av allt positivt jag delar ut haha,meningen att det ska få dig lee men gråter du glädjetårar för mig så ere också lungt hehe..
Du,tänkte vi kunde luncha någon dag nu när jag också hänger i stan på jobbet :)(?)
puss!

2007-07-11 @ 19:23:18
URL: http://www.hernandez.blogg
Mallan

Hehe söt <3 !
Jag är nöjd bara du tar del av allt positivt jag delar ut haha,meningen att det ska få dig lee men gråter du glädjetårar för mig så ere också lungt hehe..
Du,tänkte vi kunde luncha någon dag nu när jag också hänger i stan på jobbet :)(?)
puss!

2007-07-11 @ 19:24:08
URL: http://www.hernandez.blogg
Mallan

Hehe söt <3 !
Jag är nöjd bara du tar del av allt positivt jag delar ut haha,meningen att det ska få dig lee men gråter du glädjetårar för mig så ere också lungt hehe..
Du,tänkte vi kunde luncha någon dag nu när jag också hänger i stan på jobbet :)(?)
puss!

2007-07-11 @ 19:27:31
URL: http://www.hernandez.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0