Tidsfördriv...

Namn: Zandra
Vad drack du senast: Grönt Té
Vad gjorde du igår kväll: Städade och lyssnade på musik
Hur många hamstrar har du haft: Ingen alls.
Kan du gå ner i spagat: naaee inte riktigt va haha
Vad ska du göra i kväll: Försöka bli frisk
Vad ska du göra i morgon: Jobba,Jobba,Jobba
Senaste inköp: Bikini
Senaste film: Freedom Writers
Vad har du i ditt fönster: 2 Små statyer och en väckarklocka
Tycker du om att cykla: Typ glömt hur man gör, så längesen
Vem sov du över hos senast: I won´t tell..
Vem sov över hos dig senast: Gammla tider...
Vem pussade du på senast: Min katt ;)

Vad ska du göra nu: Snart in i telefonen igen, med andra ord jobba.
Vad ska du göra sen: Hem och kurera mig.
Vem träffade du sist: Mina arbetskamrater annars var det mamma imorse
Vem skulle du vilja träffa nu: Mina små kusiner =)
Sjunger du i duschen: haha det händer.
Vem ringde dig senast: Sara=)
Vem ringde du senast: Gonz
Hur länge sov du inatt: Hon var väl runt 11 jag somna gick upp vid 6.
När ska du gå och lägga dig ikväll: Säger alltid att ja ska lägga mig i tid men går inte alltid som tänkt.
Vad gjorde du för tre timmar sen: Stod i receptionen på jobbet.
Vad skulle du vilja göra nu: Ligga på playan i Magaluf med mina vänner och dricka drinkar!

Vänner du kan prata om allt med? Självklart har jag sådana
Person du kan lita på till 100%? Mamiii
Har du badat i år? Faktiskt inte haha.
Tidsfördriv? Massvis med musik ska de vara =)
Vad heter du just nu på msn: C-vitamin
Vem pratade du senast i telefon med och framförallt, varför? Nån kund jag hjälpte namn kommer jag inte ihåg.
Hur många syskon:  1 Lillebror
Kär i någon just nu? Noo
Känner du någon som heter likadant som dig? Jadå det gör jag
Morgontrött? Jo lite lätt.
När är du född?: 22 Juli  1987
Var bor du?:  I en villa
Nuvarande hårfärg? :Väldigt mörkt
Riktiga hårfärg?: Inte fullt lika mörkt kanske.
Ögonfärg?: Brun/gröna typ..
Vad läser du för bok nu?: Ingen just nu men ska bli boknörd!=)
Humör just nu?: Små seg men på bra humör iaf.
Vad har du för parfym idag?: Hugo boss
Vill du ha barn?: Ja det vill jag.
Hur stort är ditt rum?:Ingen aning inte klaostrofobiskt iaf.
Har du tv/dator i ditt rum?: Japp, båda delarna
Piercingar?:  i Naveln
Tatuering?:Mitt stjärntecken i nacken mitt namn på handleden och ett H på axeln soms tår för mitt efternamn, har även en till som jag planerar!
Hur många converse allstarskor äger du?: Har ett par vita sen förra året
Brukade du vara osminkad i skolan?: Ja de hände väl de med men rätt sällan.
Skostorlek : 38


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0