.Sista fredagen.

Då va ja inne på den sista fredagen innan ja går på semester och ligger på playan i Magaluf med en drink i handen, Skön musik,Sköna personerna jag åker med och med tonvis av skratt fyfan vad jag längtar nu. 3 arbetsdagar kvar nästa vecka bara sen på Freda beger vi oss bort härifrån wohoooo!! =D=D

Hur som helst...

KRÄFTAN
22/6-22/7

Månen ger dig en sensuell och spännande dag. Det handlar mycket om kärlek och förståelse. Mysig afton.

Låter ganska bra för att vara Fredag den 13:onde.

Igår då begav jag mig till Mariatorget efter jobbet för att möta upp Tommie och spela biljard. Hahaha så längesen jag spelade de men satans va de är kul vi hann väl med ett ex antal omgångar och jag förlorade fler gånger än vad jag vann men de var ju trevligt iaf de är väl huvudsaken haha elle?? På väg hem mötte ja Sara min böna av en slump haha så ja fick sällskap hem. Tåget var försenat så vi var i barkarby 20.40 vilket betyder att bussen hade gått och skulle inte gå förrän 5 över igen sååå jag blev kvar där med henne och joinade bussen. och jag var sååå hungrig löste de genom att gå in på Konsum och handla en god tonfisksallad och en fralla så de fick min middag bestå utav, gott gott var det!

Idag då Fredag den 13:onde..
Fortsätta jobba vilket jag gör till 16.30 idag..efter de beger jag mig mot Jakobsberg för att få mina Naaaglar fixade wohoo så lovely de kommer bli, som sagt alltiid lika nöjd varje gång =) Till kvällen vet jag inte riktigt än läste precis saras kommentar i tidigare inlägg om att hitta på nåt vilket jag inte bangar på man får passa på när du e ledig kvinna =D!!..

10 minuter kvar till lunch hoho...Ni får ha en trevlig helg allihopa!!

LOVE!!
//C-vitamin





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0