Sanning eller lögn?...

Ja de kan man undra helt säker på att allt snack var en lögn. thats it! nu har jag de sagt också.

hur som helst söndag är de nu och man är trött/sliten/bakis/skakis ja allt sånt trams igen..
Fredan tillbringade ja med Sara och Jojjo vi började kvällen hos mig med vindrickande.. helt lovely sen åkte vi in till stan för o testa på stället "La Rouche" soft ställe med skön musik som spelades av Dj Quality på nedervåningen vilket inte gick att sita sig ifrån bara bra låtar som spelades, reggae/dancehall blandat med hip hop så det kunde ju inte bli mycket bättre. Ända nackdelen var att de var så fruuuktansvärt varmt där det var tropisk värme helt sjukt, men va gör man inte för o dansa till bra musik. Kul kväll var de =)

Lördan blev de ett hejdundrans festande i Upplands Väsby hos en grabb.. åkte dit med Hanna o Sara och Amos och lite annat folk de va bara Nora som fattades annars va vi hela magaluffi gänget där men hon jobbade tråkigt nog =( men haha de var en sjuk kväll med många omgångar "Flip Cup" hahaha bland de roligare öl/cider lekarna ja kört..orkar inte förklara hur de gick till men en rolig lek till en stressande låt. haha. blev även wet T-shirt för vissa och halvnakna folk som sprang runt huset pga att de förlorade tävlingen inge annat! hahaha. En sömnlös natt var de och min kropp e mörbultad pga en dålig madrass vilket ja knappt kan kalla madrass =S väldigt tunn. Vid 11 satt vi allihopa på den närmaste pizzerian och käka haha alla var fan lika toastade.

Vad vi kände oss fräscha när vi åkte hem idag wohooo och min lilla sara har sett ut som "panta mera"-kvinnan hahaha gullungen! :D

nej nu ska jag hitta på nåt annat..:)

Sleep tight gott folk!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0