Nedräkning..

NU är de så nära 1 av 3 sista arbetsdagarna har ja påbörjat innan jag går på semester på torsda fyfan va lovely!! =D drömmer typ om min packningslista och allt jag ska göra innan ja åker men ja gör de med ett leende på läpparna!!=D

I fredags då...
Var jag först och fick mina naglar fixade och wohoo fina som vanligt =)..efter de gled jag hem och tog de enbart lugnt var såå trött kändes som de va en riktigt lång fredag. Men men en lugn fredag kan jag väl inte kalla att de blev utan de blev en liten utgång med jojjo på söderkällan. God cider och massa reggaemusik!! Love it! men vi avslutade kvällen i tid blev första nattbussen hem med massvis av skratt åt saker som hänt under kvällen =).

Lördagen..
Först blev det en shoppingtur med mamii inhandlade 3 par skor,2 linnen och en kofta var rätt nöjd med alla mina inköp där :):)..När jag väl kom hem var de bara göra sig iordnign för att röra mig mot hagsätra för att träffa min kollega. Vi gick o handla och sen styrde vi upp en drink medans vi hade Nachosen i ugnen! MUMS!! Vi satt o snacka och åt fick även träffa hennes lilla isbjörn på nytt (5 veckor gammal chihuahua eller hur de nu stavas)och i tell u GRYMT gullig haha vill ha vill ha!...Hemma hos henne var även hennes brorsa och sen Tommie och hans brorsa så vi alla drog ut tillsammans sen, satte oss i taxin och begav oss till kvarnen på söder! schysst ställe och så pass mkt större än vad jag hade trott =)...

Just nu då sitter ja o drömmer mig bort, idag blir de nog till att inhandla mer grejer inför Magaluf de står nämlgen att de är en bra dag för sånt idag i mitt horoskop (Kräftan) såå idag får ja helt enkelt lita på det :):)


Nu ska jag fortsätta prata me alla dessa dönickar i telefonen *SUCK* vad ere med folk alltså de är semestertider kan de inte va nååågerlunda trevliga..?? nej nej utan då ska alla dessa mammor ringa o prata för sina barn som inte är "tillräckligt" gamla. Give me a big SMAJL!!


Pussss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0