Ja älskar att va sjuk..

NEJ!! Hell noo så trött på mitt dååliga immunförsvar som aldrig kan hålla sig på topp utan ja ska minsann åka på massa jobbiga förskylningar hela tiden. SUCK!! inte tid me de här (Som min kära mamma brukar säga) :).

Igår var jag bara hemma tog de lugnt efter jobbet och så städa ja rummet och hade mig inge kul när de är överflödigt stökigt..:) Fick även min 2a bikini hemskickad igår den va tjusig den nu inväntar ja min 3dje och sista och hoppas den sitter lika bra som mina andra 2. Det är ju typ bara 16 dagar kvar tills vi står på arlanda för att ta oss till Magaluf, Känns som ja går runt o har en packningslista i huvudet hela tiden tänker hela tiden på *aaah de måste ja ha med mig o de o de* osv haha jobbigt värre undrar om allt kommer få plats i resväskan haaha?

Kände mig väldigt taskig igår mot Tariq, Sorry än en gång dude!! och som sagt nu ere jag som står i skuld för gårdagen!
Min dag idag kommer bestå av att kurera mig och se till att bli frisk fort som faeen man är ju så matt i kroppen..och vad folk säger till mig är BÖRJA ÄT KÖTT! men noo ja har dåligt immunförsvar så ere bara visst de kan väl kanske ha lite med de och göra eftersom ja har mina perioder då ja glömmer o ta vitaminer o shit men nej inge kött för mig nu.

ska läsa lite körkorts teori nurå tills ja ska hoppa in i telefon igen. :)

Love






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0