hohoho...

Hoppas veckan rullar på snaabbt!! för snart är de verkligen semester! =D
Så kul och höra både Hanna,Sara Amos och Nora typ överlyckliga att vi snart åker kommer bli craaazy haha fyfan alltså!!Som ja sa till sara häromdagen då hon nämnde att hon hade fjärilar i magen "Vänta tills vi står och ska checka in" asså dåå kommer mitt leende va stort som aldrig förr hahaaha! umgås me 4 störtsköna personer i 2 veckors tid haha som jag kommer garva! =)

Idag då ska jag till tandläkaren blää inge vidare kul må ja säga meeen de brukar gå relativt snabbt när de bara e en undersökning så ja får väl helt enkelt stå ut.
Jag vill ge en stor fet tistel om inte annat till vårdcentralen nere hos mig fyfan va BLÄÄÄ sega o jobbiga de ska vara de har ju föffan ingen koll på nåt. har snart väntat i 5 veckors tid på lite provsvar "de är lite förvirrade sköterskorna här" får ja till svar *Nehee menar du* har man ju lust o skrika åt henne då. Usch hur irriterad kan man bli.

finns de nån ja mailar så mkt med som med min mamma? nee haha varje gång ja rensar utkorgen och allt jag tagit bort är majoriteten av mailen där ifrån mamma men hon e underbar! haha!...Har även endel från mallan min käre datavän haha ere nån man får svar från när man mailar ere fan hon !! Big up til dig haha!

nu ere lite effektiv telefontid för mig!!

Later on!!

Krams


Kommentarer
Sara

Du kommer umgås med 4 störtsköna personer ju ! :D
Alltså, d e helt crazy, nu e vi verkligen på g. 18 dagar!! :D

2007-07-02 @ 15:35:33
URL: http://saragomez.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0