FREDAG!!

Längtat hela veckan efter att de ska bli freda enbart för att kunna vakna av mig själv imorn o inte nån jäkla väckarklocka usch usch...Dessutom har jag både igår och idag drömt de sjuukaste drömmarna och båda har relaterat till då jag var liten, liknande händelser jag råkat ut för då och de fiinns inge obehagligare o vakna upp i chocktillstånd typ just av rädsla. Ena drömmen var med vatten satt på en ostabil bro högt högt upp med nära familj över vattnet och sedan kommer de världens största våg typ över oss larvigt låter de men det hela va inte okej jst för att när jag var mindre och var på landet sögs jag under en stor våg och blev uppdragen av min mosters kompis tack och lov. Nåt som sitter kvar=/. Sen inatt var de en brand...helt sjuka drömmar.

Hur som helst hoppas min helg blir drömmfri haha..Min kväll ska jag spendera med min kvinna Saraa hoho va vi ska göra e väl inte heelt bestämt men de e nåt som involverar alkohol..Utgång eller kanske en grillning hos en kompis till Roy... får la se va vi hittar på ska möta henne efter jobbet iaf =D längesen ja träffa henne nu sakna sakna. även fast man pratar väldigt ofta men de är långt ifrån våra sjuka träffar :D haha.
Resterande av helgen får ja ta lite som den kommer kanske ska försöka planera in en dejt med lilleman om han e på hemmaplan =D får se.

Hoppas alla har en topphelg!!

Pussss



Kommentarer
Sara

Japp, de ska bli trevligt de här sörru!
See u soon babe! Nu ska ja duscha ...

2007-07-06 @ 19:35:32
URL: http://saragomez.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0