.Får inte bli sjuk...

Nyser o svullen hals NOOO!!! har ju precis varit dålig och var rejält dålig då ju. Käkar massa vitaminer o har mig nu haha fyfan!.

Gårdagen va både tråki och väldigt mys! Var ju först hos tandläkaren och då visa de sig att ja har 3 hååål =S=S fyfan ingen billig historia det där.. hon sa att de antagligen uppståt från små diffuser sen tidigare som sedan blivit till hål för rena o fina tänder hade jag tyckte hon wihoo haha...Efter mitt råneri hos tandläkaren begav ja mig för att möta min käre vän mallan för att gå och ta vår traditionella sallad.. jag åt tonfisk och hon åt avocado sallad och under tiden vi satt på pizzerian prata vi om haha de mest sjukt roliga sakerna och jag var på allmänt flammsigt humör så de flög rätt mycke sjukt från min mun igår haha men som sagt hade sjukt kul med henne som vanligt!!<3<3... Efter Pizzerian gick vi vidare för att möta upp nästa fnitterbrud jojjo så vi gick upp till kvarnen och satt där i gräset lyssnade på reggaemusik och skratta åt massa fula saker. Hade helt enkelt en väldigt trevlig vardagskväll!!

Idag har jag kommit i underfund med att jag ska bli en boknörd haha ja men faktiskt jag ska börja läsa böcker vilket egentligen aldrig varit min grej men kan bli kul haha ta me mig nån bok til Magaluffi och läsa på stranden samtidigt då man steker i solen med en drink i handen.. *GAAAH* kan inte bli mkt bättre =D=D

Idag ska ja hem och kurera mig bara kanske blir en sväng på stan efter jobbet hoho :P men nu ska ja vidare ut till receptionen för att tillbringa nån timme där.

Love

Vi gillar solen! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0