Dans, Musik Dans Musik

Woho vilken helg!! ännu en lyckad sådan.. fredagen spenderades på Vår lokalkrog kan man väl kalla de för och efter de blev de vidare till de lite mer dansstället haha så får man väl lov att kalla de eller? Jag mallan och Em på dansgolvet haha  that was fun for sure!!

Min lördag haha var nog värst spenderade dagen på mammas jobb solade och låg allmänt avdankad i deras soffa och zappa mellan de dåliga kanalerna somnade till och från hela tiden för de va inte mycket sömn ja hade fått så de har väl sin anledning till att man var så seg på lördagen sen var de riktigt skitväder också.
Hur som helst sen när vi va hemma styrdes tacos upp lätt min favvomat asså haha senare under kvällen drog jag mig in till stan för att möta upp Jojjo mallan och aeige som även fyllde år *Grattis*...vi började kvällen på Söderkällan gungandes till reggaemusiken/Dancehall kunde ju inte bli mycket bättre och skrattade massvis hahaaha. Vi var inte nöjda efter de utan kände att vi ville vidare så de blev en tripp till ja Mera haha.. Träffade även på grabbarna från förr där vilket var kul så de blev dans dans kanske därför ja har smått träningsvärk i benen? haha..va vet ja kul var de iaf och som jag skrattade under den kvällen.

Min söndag ahr som alla andra söndagar är varit sjukt lugn vart så tröööttt o seg men nej nej inge bakis skönt nog =).
Ska vila upp mig inför en ny arbetsvecka nu..och även att ja ska till tandläkaren imorn vilket jag avskyr uuuusch!!

Tack alla kära vänner för haha att vi har så kul!!


  




Kraaams!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0