3/3...SEMESTER!

Nu är jag inne på den 3dje och sista arbetsdagen för den här veckan FINALLY! veckan har gått precis lika snabbt som jag hade hoppats på så jag är nöjd :)

Igår efter jobbet mötte jag Sara vi hade tänkt att vi skulle gå förbi Roy en sväng för att hälsa men haha vad ere vi ser han har ju stäängt butiken muppen haha så ja ringer för att skälla ut honom men han svarar ju inte *morr* så vi började gå tillbaka mot pendeltågen..När vi kom till centralen för att gå ner till tåget så ringer han och de visade sig att han bara hade sprungit på ett litet ärende och stängt butiken under tiden haha men de blev ingen tripp tillbaka dit inte jag får helt enkelt glida förbi honom idag efter jobbet och se så han lever :)

Som sagt så fyllde lilleman år igår och han fick ett par nya "Crosshandskar" som han hade önskat sig och han var nöjd för ja fick höra tack ett antal gånger under gårdagen men de är alltid kul så de ska vara=)
Även Em kom förbi och åt lite marängswiss med oss och snackade lite skit, det var helt enkelt en trevlig kväll med riktigt dåligt väder ute fyfan! Öste verkligen ned.

Idag ska jag först förbi roysan och kolla läget och säga HEY! Sen ere planerat att träffa Tommie lät som de blir bio får se va som blir :) men nu ska jag fortsätta prata med mina home boys i telefonen *SUCK* men nu ere inte många timmar kvar innan de är semester tider haha får till och med sova ett par timmar längre imorn.=)

Bye for now...

Kramar!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0