2/3 dagar avklarade..=)

Tisdag och veckan rullar på så har bara morrondagen kvar på jobbet innan ja går på semester. Så blir de Magaluffi på freda morron men åker redan kl 04.00 typ på torsda natten. Sen på sönda blir ja hela 20 år..wohoo bolaget haha. Får avnjuta bolagsbesöken då ja kommer hem. ;)

Igår då blev de en tripp på stan efter jobbet och denna inhandla jag: Ett par shorts, en vit/guldig sjal, Vit klänning, 2 Halsband, ett par örhängen och sen 1 linne.Tror jag är klar med min uppdatering av min garderob av sommarkläder och prylar men de dyker säkert upp nåt mer jag kommer på att jag vill ha inge ovanligt att sådant händer :):) Var hemma strax efter 7 så de blev till att äta sen lite plock på rummet för att få undan lite grejer, men tycker inte ja gjort annat än att ha städat den här senaste tiden men tydligen inte ?=S

Idag fyller lillebror år..GRATTIIS!! han är nu 15 och är superglad för han får äntligen köra moppe haha =) Kul för hans skull!..Blir till middag och marängswiss till efterätt (chansar på stavningen)´. Får besök av kvinnan Em idag också så man får se henne nåt innan ja åker var redan ett bra tag sen ja träffa henne sist så de ska bli mys!

Nu regnar det massvis ute och jag hoooppppas de avtar för ja har ingen jacka med mig =( usch usch.

naaaaaaaaaae nu är jag trött i fingrarna ska börja prata lite nu istället. DÖTRIST på jobbet nu!!

Kraams........



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0