2 timmar kvar av dagen...

Sen e jag borta 2 underbara veckor från arbetet för att sedan komma tillbaka o gästspela i 1 och en halv vecka för att sedan fly landet igen..Destination CYPERN.. De blir väl mer en semester då jag slappar åker med la familia då.

Jag är lite lätt utråkad nu ska snart in i telefonen men just nu har ja inget o göra försökt mig på sudoko och Änglar och Demoner (Spel alltså) men wtf de e omöjligt. =(.


.På söndag blir jag 20 år.
Små kul. haha.
När jag kommer hem från mina resor vill jag/ska ; tatuera mig.
Ordna nytt körkortstillstånd för mitt går ut nu.
Övningsköra
Söka jobb typ.
Försöka spara pengar
Helt enkelt va 20 år hahaha.


Later dudes!!

Kraaams //C-vitamin



Kommentarer
SARUS!:D

det när nu de gäller:D du o jag sesimorn o busar lite. Skööönt med naglar imorn. vi alla kommer att ha glänsade fina naglar=D wihie

2007-07-18 @ 23:45:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0