ZzzZ.z..

Välkommen till kundtjänst det är Zandra... blööö panik tråkigt och ska sitta i telefonen hela dagen idag just för att kontoren håller på med flytten.. sånt som blir  redan uppe på 60 samtal på 1,5 timme. o de e baaara typ 6 timmar kvar haha inte okej :)

Iaf min helg dåra.. den har varit soft i fredags åkte ja ut till Ekerö till Tess hon o hennes tjejkompis Emma kom och hämtade mig på eftermiddagen. Så var där runt 4 och gick in o handlade de som jag skulle handla till tjejmiddagen, gräddfil och rödlök. Tjejmiddagen var riktigt trevlig roliga brudar de där.. 9 stycken blev vi.. Fram emot 10 tiden gick vi ner till krogen som ligger nedanför de. I helhet hade ja det väldigt kul.=)

åkte hem på lördagen..Hamnade ett tag i vällingby handlade lite träffa på Em o danne där en sväng.
Hann komma hem o duscha o göra mig iornding för att sen möta upp Max för vi skulle på bio och se Deja vu egentligen skulle vi se förortsungar men den gick inte på kvällen så..=) Vi hann till och med att gå på fest den kvällen haha rätt kul längesen man var på hemmafest faktiskt.=)

Det var väl typ min helg söndagen gick åt enbart till att slappa lyssnade på massa musik.
Pachanga - Loco ..my gosh vilken låt man blir på helrätt humör.. tempot är helt rätt bara :D

men nu ska jag fortsätta med telefon pratandet sista dagen på denna arbetsplats imorn bär det av emot staden.

Later!!/Zandriiii


Kommentarer
Anonym

asså haha =)...
"välkommen till kundtjänst det är zandra... Hihi ska du göra teoriprov, hihi okej men då kan du slå dej ner där borta.. "

du e söt du haha=)...

2007-01-08 @ 18:17:20
URL: http://www.hernandez.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0