usch...

Denna dag känns ganska värdelös.. kom till jobbet 7.40 börja med att kolla schemat såg då att jag inte skulle ha något från kl 12.00 det kändes lagom kul att sitta rastlös i typ 4 timmar haha..satte mig iaf  och åt frukost sen blev de som sagt strö tid fram till nu. Igår efter jobbet åkte jag och en jobbarkompis till en affär för att kolla väskor så köpte en väääldigt tjusig Friis&Company väska...  perfekt att ha om man ska åka nånstans över nån dag/dagar helt klart ett lyckat köp.. roliga var väl att mina föräldrar e ganska trött på alla mina väskor jag handlar:P men men.

Bilden i tidigare inlägg ger mig nästan lite ångest! SUCK!..borde de verkligen vara så?

hur som helst nu orkar jag inte skriva mer.

Later :)
//Zandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0