Shollahopp!

Vaknade 05.37 imorse av att min underbara katt hoppade på min dörr och då blev jag lagom glad. La mig ganska snabbt igen i sängen lite smått irriterad men men hursomhelst. Morgonen fortsatte sedan med att mamma inte kunde få upp bildörren för den hade frusit fast så hon var ju på lika glatt humör hon så vi fick ta "pappas" bil..som hon inte tycker om att köra haha, sånt som kan hända.

Idag har de varit en relativt lugn dag på jobbet sitter i telefonen just nu alltid lika mysigt. Pratade nyligen med en tjej på en Nagelsalong så ska gå o göra naglar nästa vecka.. Finally! :D tjuuuuusigt tjusigt ;)

Helgen dåra!

Fredas
Var det invigning på jobbet här med massa människor för de nya kontoret, efter de gick ja ut o tog några öl med 2 tjejer från jobbet. Efter de hamnade jag hos Em och kollade på Saw 3... och det var en riktigt äcklig film, inte läskig så utan mer obehaglig.. man mådde ju endel illa av den.. usch usch.

Lördagen
Vaknade runt 11 tiden av  att jag hörde en liten barnröst som visade sig vara min kusin Emil som var på besök och det är alltid lika kul att träffa den lilla spralliga mannen! hahaha. Hela lördagen gick typ ut på att förbereda inför kvällen då det var utgång inplanerat!. Vi var först hos sarah och drack drinkar och firade henne eftersom hon fyllt 20. Och sedan åkte vi in till Clara´s.. det var en trevlig kväll måste ja säga.. förutom att haha jag tappa en öl och typ halkade på ena dansgolvet lite snyggt.. meeen det var ju vatten över hela dansgolvet som jag inte såg..så egentligen var de ju inte mitt fel att det var nån läcka där men jag överlevde men hade ett blött lår. riktigt hett=P

Söndagen då
Vaknade vid halv 1 då mallan ringde och väckte mig haha precis lagom tid att gå upp =). Söndagen var en riktigt segar dag för mig gled bara omkring hemma.. Solade visserligen men de e lika slappt de men skönt.

Nu ska jag fortsätta svara i telefonen sista halvtimmen!

BTW fått nummret till pappas kusiin i New jersey såååå får la se vilka framsteg som blir där =D

Peace and love allihopa!


Kommentarer
Mallan

HAHAHA asså din vurpa =)
det var helt klart bland det roligaste jag sett på länge.. men du kirrade gratis dricka ... soft!!

2007-01-19 @ 15:25:28
URL: http://www.hernandez.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0