Måndag Måndag..

Ännu en måndag som halvt är passerad. Slutar om 3 timmar ska då iväg och få mina naglar gjorda =D Finally!

Helgen har varit rätt livfull kan man väl säga... I fredags efter jobbet åkte jag och mötte Em och vi drog oss vidare till Willys för att inhandla mat till vår tjejmiddag! de bestod av Tacos.. ingen ovanlig rätt..:P men gott blev de... Det var jag Em Linn och Mallan som åt tillsammans.!
Efter middagen blev det en sväng till Pergola, även till att dansa loss på MP. det var faktiskt kul även på den "Ålandsbåten" hahaha.
På lördagen låg jag i sängen till säkert 3 var så trött säkert för man inte fått så mycket sömn på hela veckan efetrsom det varit så mycket tankar i huvudet om jobbet...:S mycket nytt.

Lördagen var riktigt kul den med var först hemma hos Sara o förade lite med henne och Nora, Hanna var även där och gjorde oss sällskap. Kvällen tillbringades på Mera där jag inte varit sedan min 18 års dag... vilket måste betyda att ja inte tyckte de var alltför bra då... men nu hade jag riktigt kul faktiskt.!

Igår söndag dåra var en "stor" dag för mig eller från och med nu måste jag tänka över hur jag verkligen vill göra. Pappa ringde nämligen hans kusin i New jersey för att kolla upp om de fanns några möjligheter för mig där. Det visade sig att det finns de, vilket är jättekul och även lite skrämmande.. De som behövs göra för mig är att ta körkortet. Det jag skulle göra där då är att ta hand om deras dotter de 2 dagar i veckan hon inte är på dagis och ta henne till och från dagiset på dagarna. Under den lediga tiden blir de väl kanske av att göra nå annat typ som att läsa nån kurs eller något. det är sånt pappa skulle kolla upp med honom nästa gång de talas vid om jag nu e beredd att uveckla detta eller om jag kanske ska gå via en förmedling? vet egentligen inte vad som är bäst:S?
Hur som helst är det körkortet i första hand jag behöver så tänkte jag börjar med lite mer intensiv körning än vad jag har gjort hittills...sen får jag se vad mina tankar svävar in i.
Usch vad segt de är o fatta stora beslut:S
men de ska väl bli bra tillslut:)

Men men nu ska jag koncentrera mig på telefonen och se fram emot mina naglar som förhoppningsvis kommer bli tjusiga ;)

Love Love!

Morgan Heritage feat Bounty - U´ve got me. Bra låt! tror även sizzla e med lite där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0