Jahapp..nytt år.

Som sagt Nytt år nu då... vad säger man om det... faktiskt inte mycket jag har inga kommentarer än sålänge men det kanske kommer lite längre in på året ..:)
Nu är iaf allt julstök över med julhandlandet och få tiden att räcka till, min jul var helmys med familj o släkt och med min topp kusin som e bra härlig men som fick mig att bli sjuk ett par dagar efter jul men jag hann tillfriskna till nyår...Det var en väldigt jobbig o frustrerande dag måste ja säga hahaha det var verkligen in i de sista planerat men jag är inte förvånad över det heller nyår blir aldrig som planerat iaf.. men i slutändan var den väl helt funktionell.

Nu har min vardag gått över till det vanliga i stort sett.. så jävla tråkigt när allt är så uträknat jobb, komma hem o va helt isolerad.. ibland kan de väl vara skönt men börjar tröttna rejält på de =/ det är väl det jag ser rätt grått i min vardag. Men det är ju ett nytt år så har ju en tid framöver att ändra den inställningen.

Från och med tisdag nästa vecka har jag bytt arbetsplats kommer då arbeta i stora staden vilket ja kan se rätt chill men de kommer vara så mycket nytt och myyycket att lära sig eller lära o lära men att få allt att gå ihop så de blir nog en hård inkörningsperiod för allihopa nya som ska jobba tillsammans. Snart bär de även mot Örebro och Sen upp till Luleå till min moster då blir det Dop också då Elias ska bli döpt. allt detta inom en månads tid sååå har ju nått o se fram emot =)

Nu ska ja dricka upp mitt Té, torka håret och lyssna på musik sen blir det nog sängen.

Puss o kraam//Zandrita.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0