Veckan gåååår..

Just nu sitter ja o inte gör nånting vilket e jääävlit skönt =), dricker bara en Hallondryck från Brämhults så jäkla goda må ja säga ;) en liten vitaminkick eftersom ja ska jobba över lite idag =(
igår blev det minsann ett par skor o vill tillägga att de e riktigt tjusiga ;) vita sneakers med guldtryck... Dada supreme. Efter det begav jag mig iväg för at fixa naglarna och självklart blev de bra som förväntat!
Avslutade min kvälll som sagt hos Em hon lagade mat när jag kom dit vid halv 8 så vi åt GOTT och kollade sen på film riktigt tragisk film rakt igenom "Brokeback Mountain"  men men den var ialla fall bra, lite små seg kanske men ja tillbringade natten hos henne var alldeles för seg för att ta mig hem mitt i natten.

o nu sitter ja här ska in i telefon om 9 min hahaha...ikväll lär de bli en luuuugn kväll och imorn är en sån dag man bara spyr över, men man tar sig väl igenom den dagen precis som alla andra..eller?

nu ska ja ringa en vän.!

Bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0