It was love at first sight!..

Sant så sant.. minns allt som om det var igår, ser fortfarande blickarna framför mig kan fortfarande känna hur vibbarna kändes. Tiden går så jävla fort jag skulle helst av allt backa tillbaka 1 år och göra allt 10 ggr bättre om ja så kunnat, men nu står ja i en position där ja inte kan göra nånting av värde längre. Kan bara acceptera läget som det är och försöka leva vidare som jag kämpat med under en lång tid redan. Visste att den här dagen skulle komma men hade inte velat tillbringa den själv utan med dig!
Aldrig känt för en person som denna gång, kunde knappt tro att jag faktiskt skulle kunna känna så heller. Den dagen kom också och det var som en dröm, jag var faktiskt lycklig.!!


Jag vill tillbaka, Tillbaka till gammla tider!

"U Make Me Feel So Good"

//Plutten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0