Ingen kommentar


Laaaagom tröttt men slutar 1 timme tidigare idag skönt nog, jobbade nämligen över 1 timme förra veckan :) Ska få mina naglar fixade idag igen... fräscha till de lite kan behövas efter 3 veckor så de hålls lika tjusiga;) hoho...men innan dess ska ja gå o inhandla mina vårskor haha redan nu ;)

Kvällen avslutas nog med en film med Em såg nyss ett sms från henne där hon rekommenderade en film hahaha får se om den e så bra =)
Idag har jag även kommit in i tankarna mera på att börja dansa salsa... komma ut o göra nåt o inte bara jobba jobba utan ha nån fritidssyssla eftersom man ändå inte har nå speciellt annat man kan fylla ut tiden med=/

kan de va så att jag tycker februari månad e en riktigt tråkig månad nu..har väl sina anledningar till det visserligen men som ja känner nu hade jag gärna hoppat över denna månad typ legat i ide o sovit bort den eller nåt liknande. vad vet jag.

hur som helst nu ska ja gå o hämta en Té kopp och rycka upp mig.

Chau!!



Kommentarer
mallan

Aaah förfan Zandra.. Sluta vara så jävla bitter =) haha...
vi ska ju dansa salsa... =) shakk

2007-02-12 @ 19:26:15
URL: http://www.hernandez.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0