Cold as Ice...

Jag fryser, klev nyligen ur solariet kände att jag behövde slappna av lite och det gör man garanterat där i med lite bra musik så =) blev lite roli 90.tals musik ja låg o digga till=)

Hur som helst Nu e resan bokad det blir Magaluf 07 asså =) Jag Sara Nora Hanna och Amos som åker... ska bli så sjukt kul o komma iväg på en resa Längtar redan 2 veckor i solen med partyt runt hörnan bara :D oj oj vad trevlig.

Körkortet e på G också om 1 månad iof börjar jag med mina körlektioner men de är iaf inbokat nu och en bit påvägen. det är väl de sakerna ja ser fram emot just nu eftersom ja inte har så mkt annat kul framför mig me tanke på att nu ere skit tider på g. BLÄÄ!
Min moster kommer dock ner snart med min lilla kusin Elias och livar upp stämningen det är ju alltid något. :)

nu ska ja in i duschen och värma mig .

Ha de gott folk!

".I´ll See You In My Dreams."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0