Vilken dag...

Säger bara SUCK...strax efter ja vaknat och mormor varit på besök under en tid var de dax för att ordna med rummet. Alla kläder slängde ja ut på sängen som fanns i garderoben. ja de blev ett klädhaaaaaaav... slängt säkert hälften dels för ja kommer inte använda de o sen får de absolut inte plats. Alla lådor e fulla nu vilket ska menas ingen mer shopping!!??

Igår då va jag iaf ute hamnade på Villan tillsammans med Mallan,Linn,Jeppe och även Danne joinade oss sen lite annat trevligt folk. Mer folk ute på Julafton än vad jag trodde men eftersom min kväll slutade här hemma så pass tidigt hade ja ingen lust och hänga hemma utan kände för att umgås lite med vännerna.. Trevlig kväll hur som helst. Flickan mallan fråga om ja skulle med ut ikväll men det bangar jag på ingen vidare lust med en till utekväll.

Utan ja får hoppas att de är nån bra film man kan glo på..=)..Imorn ska mami och jag till IKEA hoho kan bli kul =)

Hey Hey Hey snart kommer min Darling hem!!!! Only a few days left! Orkar ej vänta!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0